Ansøgningsfrist: 23. maj 2024

8400 Ebeltoft

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vil du hjælpe vores elever med at udvikle sig fagligt og socialt med idræt som omdrejningspunkt? Brænder du for at gøre en forskel for eleverne – og i særdeleshed for din egen kontaktgruppe? Så har du nu muligheden for at blive en del af teamet omkring Tirstrup Idrætsefterskole.

Pr. 1. august 2024 søger vi en barselsvikar for hele skoleåret 2024-25

Vi er særligt optaget af følgende undervisningskompetencer på 10.kl niveau i forhold til ansættelse:

• MATEMATIK
  • HÅNDBOLD
  • MUSIK – GERNE GIUTAR -
  • VALGFAG MED IDRÆTSLIGT, PERFORMANCE ELLER KREATIVT PRÆG
  • DELTAGELSE PÅ AKTIVE LEJRSKOLER I TJEKKIET OG ØSTRIG

Stillingerne rummer aftentilsyn, weekendvagter og evt. kontaktlærerfunktion. Desuden skal du være god til at igangsætte sociale aktiviteter for unge mennesker og have lyst til at tage del i arbejdsopgaverne omkring efterskolelivet generelt.

På skolens hjemmeside kan du læse mere om vores værdier og tilgang, som du skal kunne se dig selv i, hvis du ønsker ansættelse på skolen.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Din ansøgning stiles til Tirstrup Idrætsefterskole, Ebeltoftvej 1, Tirstrup, 8400 Ebeltoft, og sendes til kontor@tirstrup-ie.dk senest torsdag den 23. maj 2024 kl. 12.00. Du vil få en bekræftelse, når vi modtager din ansøgning. Derefter hører du kun fra os, hvis du bliver indkaldt til samtalerne i uge 22.

Ønsker man at besøge skolen samler vi alle interesserede til en rundvisning med forstanderen og en kop kaffe torsdag d.16. maj 2024, kl. 16.30

I tilfælde af spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på tlf. 86364055. Vi glæder os til at høre fra dig.